Ga naar inhoud


Foto

liftdeurhaard van het merk M design


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 pieter

pieter

    Beginner

  • Members
  • Pip
  • 1 Posts:

Gepost 13 April 2010 - 08:33 AM

hallo mensen van het Kachelforum,

Mijn vrouw en ik zijn al een tijdje aan het rondkijken voor een mooie open haard of een liftdeurhaard.
Ik zij altijd met een schuifraam,maar zie de term liftdeurhaard vaker staan dus praat maar mee. laugh.gif
Nu heb ik een aantal keer de liftdeurhaard van het merk m design gezien en ook heb ik die open haard zien branden.
Zaterdag zijn wij bij een zaak geweest waar deze brande en later in de middag nog eens terug gekomen en inderdaad de ruit blijft schoon.
Nou is mijn hamvraag wie deze haard zelf heeft staan of een ervaring heeft aangezien ik er echt goed over na zit te denken.
Ik heb een kamer van 15m bij 8 meter dus de warmte kan ik wel kwijt,zit alleen nog welk type ik zou kunnen nemen.
Ook heb ik het merk Kal-fire en barbas gezien,misschien dat iemand deze ook kent.

De reden dat ik mijn verhaal hier type is ,omdat ik zag dat er een reclame plaatje van M-design voorbijkwam.
ik dacht bij mezelf dan zijn er vast meer met die kachel tongue.gif

ik hoor graag van jullie
groetjes Pieter en chantal

pelletkachel

#2 mdesign

mdesign

    Beginner

  • Members
  • Pip
  • 1 Posts:

Gepost 16 April 2010 - 11:31 AM

schreef(pieter @ Apr 13 2010, 07:33 AM) <{POST_SNAPBACK}>
hallo mensen van het Kachelforum,

Mijn vrouw en ik zijn al een tijdje aan het rondkijken voor een mooie open haard of een liftdeurhaard.
Ik zij altijd met een schuifraam,maar zie de term liftdeurhaard vaker staan dus praat maar mee. laugh.gif
Nu heb ik een aantal keer de liftdeurhaard van het merk m design gezien en ook heb ik die open haard zien branden.
Zaterdag zijn wij bij een zaak geweest waar deze brande en later in de middag nog eens terug gekomen en inderdaad de ruit blijft schoon.
Nou is mijn hamvraag wie deze haard zelf heeft staan of een ervaring heeft aangezien ik er echt goed over na zit te denken.
Ik heb een kamer van 15m bij 8 meter dus de warmte kan ik wel kwijt,zit alleen nog welk type ik zou kunnen nemen.
Ook heb ik het merk Kal-fire en barbas gezien,misschien dat iemand deze ook kent.

De reden dat ik mijn verhaal hier type is ,omdat ik zag dat er een reclame plaatje van M-design voorbijkwam.
ik dacht bij mezelf dan zijn er vast meer met die kachel tongue.gif

ik hoor graag van jullie
groetjes Pieter en chantal



Beste Pieter en Chantal,

Er is gevraagd door kachelforum om op U reactie te reageren.

Fijn te horen dat uw geïnteresseerd bent tot het aankopen van een M-Design liftdeurhaard.
M-Design is niet alleen een naam, maar ook een begrip in de liftdeurhaarden industrie.
De haarden zijn erg degelijk gebouwd en door het gepatenteerde remplatensysteem in combinatie
met bi-metalen veren die zijn aangebracht, blijven de ruiten schoon van de Luna hout gold+.
De remplaat en rookklep zijn aangebracht omdat de verbrandingstemperatuur in de haard zeker
100 graden meer wordt dan bij andere liftdeursystemen waardoor een zachte en betere verbranding ontstaat.
Uit uw bericht blijkt dat U een zeer grote kamer heeft wat uiteraard weer wat meer mogelijkheden biedt.
Het is bepalend welk design uw prefereert, maar M-design heeft zowel horizontale als verticale liftdeursystemen.
Wellicht is het voor U interessant om eens een kijkje te nemen op onze website http://www.m-design.be
Alle verdelers van de M-Design producten zijn vermeld op onze website.
Vooralsnog succes met uw keuze !

Met vriendelijke groeten,

Sales manager Nederland M-Design
Michel van den Berg


0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers