Ga naar inhoud


Pelletkachel Cosdep Te Vertrouwen?


2 replies to this topic

#1 Gastbezoeker-tim luyten_*

Gastbezoeker-tim luyten_*
  • Guests

Gepost 30 August 2012 - 12:04 PM

Ik ben sinds vorige week op zoek neer een pelletkachel voor de koude winter.
Ik ben in Balen ( Belgié ) gaan kijken bij Cosdep benelux verdeler.
Ik heb wel interesse maar ik weet niet of het merk wel van goede kwaliteit is, want online vind je er echt weinig info over.
Aangezien het over een aankoop gaat van 3000 euro zou ik graag iets degelijk in de plaats willen...
Heeft iemand ervaring of kennis van deze Cosdep pelletkachels?
Made in Italy staat er bij maar ik heb online al gelezen dat er sommige Italiaanse kachels verkocht worden terwijl dit eigelijk Chinese zijn...
meer info vind je op http://www.ennekens.be/

Alvast bedankt voor het lezen!

pelletkachel

#2 Kachel forum

Kachel forum

    Administrator

  • Root Admin
  • Pip Pip Pip
  • 1500 Posts:
  • Gender:Male

Gepost 03 September 2012 - 08:25 AM

Hallo,

De Cosdep pelletkachels komen uit Malo in Italie.
Het zou kunnen dat er chinese onderdelen in deze kachel zitten maar dat durf ik je niet te zeggen.
maar waarom €3000,- voor een merk die niet bekend is terwijl er zoveel merken zijn die al goed beschreven staan...
Ik zou zeggen kijk eens rustig rond en denk er goed over na.
Sponsor van het kachelforum Euron kachels kijk voor pelletkachels op pelletkachels of op Dielle pelletkachel

#3 Gastbezoeker-LInda_*

Gastbezoeker-LInda_*
  • Guests

Gepost 13 October 2012 - 10:12 AM

Hallo , ik heb zelf een Cosdep staan , ik heb daar 1 gekocht omdat ik zeker weet dat de naservice goed is , mijn opa heeft daar ook een gekocht bijna 2 jaar geleden . Opa heeft de Technieker diverse malen gebeld omdat ..... Hij de kachel had ontregeld , hij heeft ook de kachel terug opgespoten toen Opa er met een velgenreinigings produkt had opspoten en vlekken , die later roesten . Ik heb zelf nog geen storingen gehad , enige nadeel van de kachel vind ik dat kastje bovenop de kachel .



Voeg antwoord toe



  

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers