Ga naar inhoud


Hout Pellet Combi Cv


3 replies to this topic

#1 Gastbezoeker-Eddy_*

Gastbezoeker-Eddy_*
  • Guests

Gepost 23 December 2012 - 08:30 PM

Ik ben op zoek naar een inbouwhaard die gestookt kan worden op hout en pelletkorrels. En om het nog wat overzichtelijker te maken haard zou ook aan te sluiten moeten zijn op de CV.

We gaan een nieuw huis bouwen en zijn op zoek naar alternatieve verwarmingsmogelijkheden (zonnecollectoren worden ook toegepast). We willen graag een hoger vermogen van de haard.
Totaal te verwarmen:
Voor de benedenverdieping overal vloerverwarming (ca 120m2), overig radiatoren. Inbouwhaard komt in de woonkamer (ca 38m2) en daaraan vast een open leefkeuken (ca 26 m2). Bijgebouw ca 80m2 (goed geisoleerd).


Vraag:
- heeft iemand hier ervaring mee?
- merken/leveranciers?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

pelletkachel

#2 Gastbezoeker-Berend ten Hove_*

Gastbezoeker-Berend ten Hove_*
  • Guests

Gepost 27 January 2013 - 03:53 PM

Hallo Eddy,

Een inbouwhaard die en stukhout en pellets kan stoken, bestaat niet. Ik kan jou wel voor een scherpe prijs een inbouwhaard op stukhout leveren, die je op de cv kan aansluiten.

Als je dat wat lijkt, dan kan ik je wel een offerte mailen.

Mijn e-mail adres is b.tenhove@tenhovekachels.nl

Met vriendelijke groeten,

Berend ten Hove

#3 Gastbezoeker-Paul bijvoet_*

Gastbezoeker-Paul bijvoet_*
  • Guests

Gepost 24 February 2013 - 01:30 PM

Hout pellet combi haarden bestaan in veel soorten maten . Kijkt u eens op www.bijvoetenergie.nl

Deze haarden zijn brandend in de showroom te zien.

Groet Paul Bijvoet

#4 Gastbezoeker-Paul Bijvoet_*

Gastbezoeker-Paul Bijvoet_*
  • Guests

Gepost 24 February 2013 - 01:32 PM

Beste Eddy,

Wij bieden verschillende soorten en merken combi haarden voor uw woonhuis. Kijkt u eens op www.bijvoetenergie.nl


schreef(Eddy @ Dec 23 2012, 08:30 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ik ben op zoek naar een inbouwhaard die gestookt kan worden op hout en pelletkorrels. En om het nog wat overzichtelijker te maken haard zou ook aan te sluiten moeten zijn op de CV.

We gaan een nieuw huis bouwen en zijn op zoek naar alternatieve verwarmingsmogelijkheden (zonnecollectoren worden ook toegepast). We willen graag een hoger vermogen van de haard.
Totaal te verwarmen:
Voor de benedenverdieping overal vloerverwarming (ca 120m2), overig radiatoren. Inbouwhaard komt in de woonkamer (ca 38m2) en daaraan vast een open leefkeuken (ca 26 m2). Bijgebouw ca 80m2 (goed geisoleerd).


Vraag:
- heeft iemand hier ervaring mee?
- merken/leveranciers?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!





Voeg antwoord toe



  

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers