Ga naar inhoud


Foto

Renovatie Rookkanaal Met Dubbelwandige Rvs Flexibele Buis


3 replies to this topic

#1 gast leden account

gast leden account

    Member

  • Members
  • Pip Pip
  • 37 Posts:

Gepost 31 October 2013 - 08:00 PM

Goedenavond, heeft iemand in het noorden van het land (het liefst in Friesland) een lijstje met gerenoveerde bedrijven die ervaring hebben met het renoveren van een bestaand rookkanaal met een dubbelwandige RVS flexibele buis? Ik heb al even via Google gezocht, maar kan niet echt veel bedrijven in of rond Friesland vinden die dit soort werkzaamheden uitvoeren. Als ik meerdere bedrijven heb, kan ik namelijk een prijsopgave laten maken voor deze werkzaamheden, dus ik ben benieuwd.

Nog een tweede vraag; ik zie online wel veel aanbieders van o.a. deze flexibele buizen. weet iemand of er toevallig ook nog echt een kwaliteitsverschil zit in deze flexibele buizen? want de prijzen variëren nogal. Ik ze gezien van rond de 40 euro incl. BTW de meter maar heb het ook wel voor 85 euro excl. BTW gezien.

Alvast bedankt voor de reacties
Vr.gr. Klaas

pelletkachel

#2 Kachel forum

Kachel forum

    Administrator

  • Root Admin
  • Pip Pip Pip
  • 1500 Posts:
  • Gender:Male

Gepost 04 November 2013 - 09:40 PM

als er hout gestookt gaat worden moet hij dubbelgedraaid zijn en glad van binnen. ook moet je de buis af storten met mortel.
Sponsor van het kachelforum Euron kachels kijk voor pelletkachels op pelletkachels of op Dielle pelletkachel

#3 Gastbezoeker-esdoorn_*

Gastbezoeker-esdoorn_*
  • Guests

Gepost 22 December 2013 - 04:04 PM

Is afvullen met korrels dan niet afdoende? Als je ooit je flexibele buis wilt vervangen krijg je die er ook nooit meer uit als je de vrije ruimte afstort met cement.

#4 Kachel forum

Kachel forum

    Administrator

  • Root Admin
  • Pip Pip Pip
  • 1500 Posts:
  • Gender:Male

Gepost 22 December 2013 - 06:44 PM

excuses vermiculite mortel bedoelde ik, dit is dus geen cement! zodoende kan de buis ook nog werken laugh.gif
Sponsor van het kachelforum Euron kachels kijk voor pelletkachels op pelletkachels of op Dielle pelletkachel



Voeg antwoord toe



  

1 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers