Ga naar inhoud


Onderhoud


3 replies to this topic

#1 Gastbezoeker-Gerardina_*

Gastbezoeker-Gerardina_*
  • Guests

Gepost 05 January 2013 - 10:46 PM

Ik ben heel tevreden met mijn Pelletkachel, maar omdat ik wel degelijk stook met pellet met din waarden word het toch allemaal zwart, en ik wil graag weten met welk een soort stofzuiger reinig ik dat , met een stofzuiger zonder stof zak gaat het niet is telkens verstropt, wie geeft me daarin raad


pelletkachel

#2 thekar

thekar

    Beginner

  • Members
  • Pip
  • 5 Posts:

Gepost 23 January 2013 - 09:48 AM

Hallo,

Wij zijn laatst in de showroom geweest van Nordic Fire waar ook een kachel stond zonder asla ( Stylo)
Hier wordt speciaal een stofzuiger voor verkocht, je zou dus kunnen informeren bij Nordic Fire in Zeddam, of op hun site kijken.
Maar ik heb in alle verhalen ook begrepen dat, als je de juiste pellets gebruikt, de kachel eigenlijk niet zou mogen vervuilen en dat dit meestal een afstelling van de kachel is.
Wellicht kun je kontakt opnemen met je dealer.

groet,

Theo.

#3 Kachel forum

Kachel forum

    Administrator

  • Root Admin
  • Pip Pip Pip
  • 1500 Posts:
  • Gender:Male

Gepost 23 January 2013 - 09:59 AM

300 gram as van 15 kilo zijn normale waarden, het as mag iets donker zijn maar grijs is wel de kleur.
Sponsor van het kachelforum Euron kachels kijk voor pelletkachels op pelletkachels of op Dielle pelletkachel

#4 Gastbezoeker-pelletk.tilburg_*

Gastbezoeker-pelletk.tilburg_*
  • Guests

Gepost 08 February 2013 - 07:36 PM

schreef(Gerardina @ Jan 5 2013, 10:46 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ik ben heel tevreden met mijn Pelletkachel, maar omdat ik wel degelijk stook met pellet met din waarden word het toch allemaal zwart, en ik wil graag weten met welk een soort stofzuiger reinig ik dat , met een stofzuiger zonder stof zak gaat het niet is telkens verstropt, wie geeft me daarin raad


Je hebt een stofzuiger nodig met dubbele filter. b.v.b. een lamellen filter om de moter en een stofzak of groot filter in de stofzuiger zelf. dit alles om het fijnstof zo veel mogenlijk tegen te houden alvorens het de moter bereikt. het opvang filter diend een zo groot mogelijk oppervlak te hebben. kijk eens bij Cranenbroek voor +/- 55 tot 75,00€.



Voeg antwoord toe



  

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers